środa, 22 stycznia 2014

A wszystko zaczęło się tak...

Witam,
postanowiłem założyć tego bloga z dwóch głównych powodów, po pierwsze by dzielić się z innymi moimi wrażeniami i doświadczeniami odnośnie herbacianego świata, ale również po to abym sam mógł rozwijać się  łącząc moje zamiłowanie do robienia zdjęć ze smakowaniem herbaty.
Wszystko zaczęło się tak:
Jak każdy piłem herbatę czarną, zwykłą w torebkach, aż do chwili gdy przypadkiem trafiłem do pewnej herbaciarni w Łodzi, w której obsłużył mnie przemiły Pan i od tej pory pijąc nadal ekspresowe na codziennie, zacząłem "od święta" pić herbatki już liściaste, ale aromatyzowane. Aromatyzowane wiadomo pięknie wyglądają nie mówią już o zapachu. Po około roku postanowiłem przejść się ponownie do herbaciarni ale już innej i zapragnąłem kupić coś niearomatyzowanego, coś czego jeszcze nie próbowałem. Więc poszedłem i po kilku chwilach stałem się szczęśliwym posiadaczem kilku herbat. Wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i ciągle szukam i próbuję nowych herbat. Po spędzeniu sporej ilości czasu w internecie czytając opisy herbat odkryłem, że istnieje wiele sposobów parzenia, a także wspaniały ceremoniał (Gongfu cha),  który pozwala rozkoszować i czerpać radość z każdego łyka naparu, a także który pozwala odkrywać smaki i aromaty herbaty na nowo.
I tak oto z dniem dzisiejszym zaczyna się kolejna przygoda z herbatą w roli głównej.

Zapraszam do śledzenia bloga oraz komentowania postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz